close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אריזות קרטון לעסקים – למה שווה להשקיע באריזות ממותגות?

מערכת שורשכו אייר, תשפג17/05/2023

כיום מתבקש להשקיע באריזות קרטון עם מיתוג- אריזות שהן ייחודיות עבור בית העסק ומכילות לוגו, את המיתוג של העסק, מידע אודות המוצר ובית העסק המייצר אותו

תגיות:
צילום: פרי מחשבה

ניהול של בית עסק מצריך קבלת אינספור החלטות שונות מדי יום, שבוע וחודש, רבות מהן קשורות להשקעה של כספים. במקרים רבים משתלם, מתבקש והכרחי ממש להשקיע בדברים מסוימים ולבצע הוצאות מסוימות, אך לא תמיד פשוט או טריוויאלי לראות זאת מבעוד מועד ולהיות בטוחים כי

צילום: פרי מחשבה
מדובר בהשקעה כדאית ומשתלמת. זה נכון גם להוצאות/השקעות בדברים הטכניים הבסיסיים ביותר, דוגמת אריזות הקרטון בהן משתמש העסק לצרכיו השונים. מעבר לשימוש באריזות קרטון ממותגות היא מההשקעות המתבקשות ביותר שיש לבצע כמעט בכל בית עסק יצרני.

מהן אריזות קרטון מעוצבות וממותגות לעסקים?
כאשר מדובר על אריזות קרטון לעסקים, הכוונה בהקשר זה היא לאריזת הקרטון בה אורזים כל מוצר ומוצר, אריזות המאגדות יחדיו מספר מוצרים, קרטונים בהם משלחים מוצרים מהמפעל אל החנויות וכיוצ"ב. כל אריזה המשמשת עבור מוצרי החברה, ויוצאת בשלב זה או אחר משערי המפעל.

במקרה של אריזות אלו, מתבקש ביותר כיום להשקיע באריזות קרטון ממותגות – אריזות ייחודיות עבור אותו בית עסק המכילות את הלוגו ואת המיתוג שלו (דוגמת צבעים עיקריים עימם מזוהה המותג), פרטי מידע רלבנטיים אודות המוצר ובית העסק המייצר אותו, מסרים שיווקיים שונים וכיוצ"ב.

האריזות בהן אורזים ומשלחים את המוצרים מבית העסק אל העולם החיצוני לו מהוות למעשה שטח פרסום, שיווק ומיתוג גדול ורב ערך. אריזות חלקות ולא ממותגות, אשר אינן מנצלות את כל השטח הזה על מנת לבנות ולקדם את המותג ולהטמיע את המסרים אודות בית העסק בתודעת הצרכנים הנחשפים אליהן, מהוות בפועל בזבוז מוחלט של משאבים ממנו כדאי להימנע.

בנוסף, מומלץ שיהיו אלו גם אריזות קרטון מעוצבות, לא רק ממותגות. כאן הכוונה היא גם לצורה המדויקת של האריזה עצמה, ולכך שהיא מעוצבת ומיוצרת בצורה המתאימה באופן מושלם למוצר. אריזות קרטון מעוצבות יתאימו גם למערך המיתוג והשיווק הכולל, כך שאריזות המוצרים ישתלבו בצורה חלקה ומושלמת עם עיצוב המוצר והעיצוב הכללי של אותו בית עסק.

התמחות בייצור אריזות קרטון לעסקים
ההשקעה באריזות קרטון ממותגות ומעוצבות היא כיום נפוצה ביותר ומאפיינת פחות או יותר כל בית עסק בינוני ומעלה (כמו גם לא מעט עסקים קטנים), ובצדק. מדובר בתרומה ישירה ומשמעותית למערך השיווק, המיתוג והפרסום של בית העסק.

במידה ומעוניינים להחליף את האריזות בהן משתמש בית העסק לאריזות מעוצבות וממותגות, מדובר בתהליך יחסית פשוט, מהיר וקל. בפרט מכיוון שניתן למצוא כיום חברות המתמחות בדיוק בזה – עיצוב וייצור אריזות קרטון לעסקים (אריזות ממותגות ומעוצבות על פי בקשה ועיצוב מפורט וייחודי). אנשי המקצוע מטעם חברה שכזו יישבו יחד אתכם ועם אנשי המקצוע שלכם – אנשי שיווק, עיצוב מוצר, עיצוב גראפי וכיוצ"ב. יחד תבינו אילו אריזות בדיוק הן האופטימאליות עבורכם וכיצד כדאי לעצב ולמתג אותן, וניתן יהיה לייצר ולהתחיל להשתמש בהן כבר בתוך פרק זמן קצר ביותר.

מומלץ - זה בהחלט משתלם ושווה את זה...

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה